خیلیا باهام حال نمیکنن

✘ چون یکم رُکَم... ↻

✘ یکم سردم... ↻

✘ یکم غُدَم... ↻

✘ یکم تُخسَم... ↻

✘ یکم مغرورم... ↻

✘ یکم بی اعصابم... ↻

✘ یکم پر حرفم... ↻
✘ یکم ناراحتم... ↻
✘ اما هرچی هستم...
✘ دورو نیستم... ↻
✘ نامرد و بی معرفت نیستم... ↻
★ اونایی که از من بدشون میاد

نظرشونو بنویسن روی یک کاغذ بندازن تو سطل اشغال√
✘ من برای اونایی که دوستم دارن زندگی میکنم...!!!!
 

m (8).jpg 

+++

مـن عـــاشــقــ مــردیــ ام

کــه بــوی مـــردانگـــیــ اش

غــرور زنـــانـه ام

را دیــــــوانه میــــکند

 


دلم حضور مردانه میخواهد

نه اینکه مرد باشد نه !

مردانه باشد.

حرفش . قولش . فکرش . نگاهش . قلبش 

آنقدر مردانه که به توان تا بی نهایت دنیا به او اعتماد کرد.

تکیه کرد!

 

فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد...

 فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد...

 فقط رفت... فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت: راحت شدم..

http://manooooto.persiangig.com/image5/6666666%20www.tabriz-patoogh.blogfa%20%2810%29.jpg

و زندگي از جايي شروع ميشود

ك بي هوا بوسيده شوي...

+++

مــَــــــن…

شیفتـــــــه ی آن بوســـه ی

هول هولــَـــــکی ام
کـــِـه دیرتـــــــ شده اما…
از خِــیــــــــرَش نمی گـُـــــــذری

 


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت23:05---4 دی 1393
تقصيربرگ هانيست،ادم هاهمينند...نفس ميدهی،لهت ميکنند.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: